hannaoparuba.reismee.nl

Onafgemaakt stuk blog 😅

Bon dia allemaal!

Zo, dat is een hele tijd geleden. Eindelijk heb ik weer eens tijd om een blog te schrijven, aangezien ik ziek thuis zit. En nu denk ik: waar zal ik eens beginnen?! Er is zoveel gebeurd sinds m'n laatste blog! Laat ik eerst eens beginnen met hoe het met mij gaat. Op het moment wat minder, want ziek. Maaar over het algemeen gaat het super goed! Ik heb echt wel mijn draai gevonden hier. Mijn nieuwe leven krijgt vorm. Het begint steeds meer op mijn leven in Nederland te lijken. En dan bedoel ik dat ik lekker bezig ben, druk met van alles, en daar geniet ik van. Ik heb dat (tot op zekere hoogte) nodig. Ik zeg tot op zekere hoogte, omdat ik in Nederland vaak te druk was. Hier heb ik op dit moment een goede balans. Vooral doordeweeks. De weekenden zijn heftig (tis natuurlijk zo heftig als dat je het zelf maakt, maar als bijna 30-jarige is het al gauw heftig), ik ga er veel op uit, ook 's avonds. En ja, dan moet je af en toe op de blaren zitten. Maar dat geeft niet, zolang er maar genoten wordt. En genieten doe ik zeker. Ik ben blij met de mensen die ik leer kennen. Ik woon inmiddels ruim 3 weken op Patiri, dat appartementencomplex dat ik al eerder heb aangehaald. Heel leuk om met die groep leuke en lieve mensen dingen te ondernemen. Daarnaast leer ik via via ook weer anderen kennen, ook buiten Patiri. Voornamelijk Nederlanders. Het is zo leuk dat iedereen zo open is naar elkaar, iedereen is welkom. Je zit toch in hetzelfde schuitje en alleen dat schept al een band.

Begin oktober, dat was hier de herfstvakantie, ben ik samen met Femke op vakantie geweest naar Miami. Dat was een heel spontaan idee en binnen een week geregeld. Femke kende ik toen net een paar weken en wij kunnen het bijzonder goed vinden. Er was dus ook geen twijfel of Miami wel of geen succes zou worden. En wat was het een succes. Een 'midweek' om nooit te vergeten. Zoveel gezien, zoveel gedaan, zoveel gelachen en zoveel gepraat over van alles en nog wat. Het is fijn om zo'n goede vriendschap hier te hebben. Daar ben ik erg blij mee.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!